Monday, December 26, 2011

Penutup December.





1. Penamat.
penutup 2012 betul-betul menrunsingkan jiwa.
tapi terima kasih tuhan kerana memberikan penamat buat cerita ini.
ia alasan yang kuat dan penegasan supaya aku dengan rela hati untuk berhenti.
telah banyak jalan dipermudahkan untuk aku yang lemah.
semoga berbahgia dan aku perlu membuka hati untuk cari pegganti.



2. Cinta sebulan.
kepada cinta terakhir aku. maaf maaf maaf.
dahulu aku cuba melanggar hakikat. paksa diri mengulangi sesuatu yang aku gagal.

maaf aku buat kau sakit. kesilapan aku kerana cuba mendampingi kau.
tapi sebulan masih belum terlambat untuk aku membetulkan kesilapan. 
jangan terus berdiri di sisi aku. kau akan sakit.
jika kau kata cinta, sebulan masih belum berputik cinta. itu cuma suka.
dan kau telah buktikan. ada pegganti dan sudah bahagia. baguslah.
maaf sekali lagi.



3. hidup tanpa tujuan.
aku sudah sia-siakan setaun ni. hanya memanjangkan kaki.
untuk meneroka mencari minat baru. aku tidak jumpa apa-apa.
cuma falsafah hidup yang makin menebal.
sampai aku menarik diri dari masyarakat.


4. dia sebenarnya penting dalam hidup aku.

smurfette.


#umur manusia pendek.
Memalukan
.
.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.