Wednesday, January 18, 2012

kau menyakitkan mata.

aku terduduk kaku.
kenapa mesti aku yang rasa sakit hati?.

bukan ke sepatutnya aku suka sebab aku dapat 'flirts' dengan kekasih orang?.
kawan cuma kawan dan kalau nak bekawan buat cara nak bekawan.
jujur dengan ikhlas tu penting, tambah-tambah lagi dengan orang yang telah kita berjanji setia. yang pasti, jangan pusing cerita dan jangan nak pegang dua lelaki sekali.

kau buat aku rasa sakit hati. sebab kau telah buat aku teringat diri aku
yang tidak pernah reti menghargai hubungan suatu ketika dahulu.
aku seringkali menyebut tentang karma.
sebab aku benci karma, dan dengan melihat cara kau.
aku rasa sakit.
aku sudah ada ramai kawan perempuan yang boleh aku bawa keluar.
tanpa perlu sembunyi, menipu atau kena keluar ramai-ramai untuk 'cover'.
sejujurnya, aku memang sudah tidak berminat untuk menambah bilangan mereka.
maaf.

jangan kejar keseronokan dan kesempurnaan.
kerana ia tiada penghujung.



















maaf.
#hidup inikan macam roda, jadi jangan salahkan takdir.
Gelabah.
.
.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.