Friday, June 22, 2012

Lebih atau Kurang.


apa yang perlu lebih dan apa yang perlu kurang?.

atau lebih kurang?.( ± )

lebih kurang = Normal ?.
entah lah.

yang pasti,Normal = BOSAN.
        Situasi 1- kedai makan mana yang sedap, situ ok tak?.
lebih  : situ sedap beb, jujur aku cakap. tapi mahal sikit lah.
normal : ok lah, kalau nak makan.
kurang  :  tak sedap sangat, menyesal aku pergi situ. aku oder apa entah hari tu.


      Situasi 2 - kalau dia jadi awek aku ok tak?.
lebih :  baik sangat budak tuh, tak macam bersusun pulak orang nak mengorat dia.
           tapi kau boleh dapat ke?
normal : ok kot.
kurang : perghh, kau da habis fikir ke?. tak mcm jalang pulak minah tu. 
             aku dengar cerita macam-macam ler.
Hebat atau Lembab.
Baik atau Jahat.
Pandai atau Bangang.
sama ada semua jadi atau saja nak menyakitkan hati,
tetapi hakikatnya mereka popular.


cerita tentang mereka sentiasa akan "update".
tetapi kami(Normal) tiada apa yang boleh dijadikan cerita.



#Saya Normal dan Saya Selesa.
kurang masalah.
.
.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.