Saturday, August 18, 2012

Kenapa kita tak sama.

Perbezaan kita ketara.
    Paras rupa, nama,harta.
Bijak atau lembab.
     Tapi itu tidak penting.
 
Hidup akan gembira,
   Jika itu jodoh terbaik yang kita suka.
Dan kita dapat memilikinya.
    Walaupun hidup dlm bersedahana.

Laga gaya yang begitu teratur,
   Membuatkan mereka kagum.
Seolah-olah aku mampu memiliki sesuatu yg sempurna.
   Tapi, mereka tidak tahu. Aku selalu jd no 3.

Betapa untungnya mereka.

Org ketiga, Yang mereka Gelarkan pemusnah.
   Aku sudah berhenti bergaul.
Aku belajar menghargai segala perkara yang dekat dengan aku.
   Tapi masalah sama datang lagi.

Kata orang,
Kalau seringkali masalah sama berlaku,
  Ada kesilapan yang kita  tidak nampak.

Apa salah aku?

# aku tulis perkara ini,
Kerna kau perlu tahu,
Tidak perlu susah2,
Dari awal lagi cuba membantu.

.
.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.