Monday, October 15, 2012

Kita tetap kawan.


Aku penah berjanji, tidak akan pergi tinggalkn org sekeliling aku.
   kerna dlu demi cinta, aku tinggalkn mereka. Cipta dunia sendiri.
Akhirnya, dengan menahan muka malu, aku pulang menghadap mereka.
   gagal dlm bercinta.

    Kata mereka dunia perlu perkesimbangan, tidak terlalu tetumpu pada satu.
Jika dia hilang, kau masih ada tempat untuk dituju.
  Tidak seperti org yg hilang dunia.

Smlm dia tinggalkn aku.
Cerita Seorang kawan yg cuba membuang kawan,
  Kawan susah senang bersama.
Aku tersenyum kecewa,
Aku tidak sedih, cuma risau kalau-kalau dia gagal lagi.
Dan malu berhadapan dengan aku.
Rasanya, mungkin kali ini akan smpai ke jinjng pelamin.
Kita suda mkin dewasakn.
Segalanya patut lebih serious.

Aku rasa aku da cuba terbaik untuk jaga orang sekeliling aku.
Tapi, Allah lebih tahu ape yg perlu utk aku.
Masa depan, tidak siapa tahu.
Semoga segalanya baik-baik sahaja.

Thanks,

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.